Maksutavat
Käytämme palvelussamme Paytrail maksupalvelua
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Toimitustavat
Ensisijaisena toimitustapana on nouto Postin tai Matkahuollon noutopaikasta.
Puutarha- ja ulkokalusteiden (pl. muutamien isompien tuotteiden) toimitukseen käytämme Matkahuollon Bussipakettia, joka toimitetaan lähimpään Matkahuollon omaan toimipaikkaan (ei Matkahuolto-asiamiehille, Matkahuollon Pakettipisteisiin tai pakettiautomaatteihin). Muutoksista toimituksiin tai kotiinkuljetuksista pitää olla yhteydessä Postiin tai Matkahuoltoon.
Verkkokaupasta ostettu tuote on myös mahdollista noutaa suoraan verkkokaupan varastosta, noudon yhteydessä olethan aina yhteydessä ensin sähköpostilla verkkokauppa@inlive.fi tai puhelimitse 040 353 2765.
Vaihtoehtona on nouto Metsälän toimipiste, Niittyläntie 7, 00620 Helsinki tai Leppävaaran toimipiste, Turuntie 42, 02650 Espoo.
Olemme oppilaitos ja emme ole aina paikalla luovuttamassa tavaraa, siksi on ensisijaisen tärkeää että olette aina yhteydessä ensin meihin kun tulette noutamaan tuotteita.
Myyntialue
Myymme tuotteita Suomen alueelle.
Toimitusaika
Tilaukset lähetetään tilausta seuraavan 3-5 arkipäivän kuluessa.
Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta verkkokauppa@inlive.fi. Viallinen tuote vaihdetaan pääsääntöisesti samaan uuteen nimikkeeseen, tästä ei koidu asiakkaalle kuluja. Mikäli meillä ei ole vastaavaa tuotetta, palautamme maksun asiakkaalle. Lähetämme aina uuden tuotteen mukana viallisen tuotteen palautukseen käytettävän lähetysasiakirjan.
Tilauksen peruuttaminen
Mikäli haluat peruuttaa kaupan, tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, mahdollisimman pian tuotteen tilauksesta. Kuitenkin viimeistään 14 vrk kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoituksen voit myös tehdä lähettämällä alla olevan mallin mukaisen peruuttamisilmoituksen meidän asiakaspalveluumme.
Kaupan peruutusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Pelkkä tuotteen palauttaminen tai postista/matkahuollosta noutamatta jättäminen ei riitä tuotteen palautukseksi.
Tuote on palautettaessa oltava käyttämätön ja myyntikuntoinen. Livekauppa.fi ei maksa palautuksesta aiheutuneita toimituskuluja. Kun saamme palautetun tuotteen/tuotteet takaisin palautamme asiakkaalle rahat tuotteesta/tuotteista Paytrailin kautta.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- sähköpostilla osoitteesta, verkkokauppa@inlive.fi
- puhelimitse numerosta, 040 353 2765 (ark. klo 8-15)
Peruuttamislomakkeen malli
— Livekauppa.fi / Ammattiopisto Live, Turuntie 42, 02650 Espoo sähköposti: verkkokauppa@inlive.fi puhelin: 040 353 2765
— Ilmoitan/Ilmoitamme (*), että haluan/haluamme (*) peruuttaa tekemäni/tekemämme (*) sopimuksen, joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista (*) / seuraavan palvelun suorittamista (*):
— Tilauspäivä (*)/Vastaanottopäivä (*)
— Kuluttajan nimi (*) / Kuluttajien nimet (*)
— Kuluttajan osoite (*) / Kuluttajien osoitteet (*)
— Kuluttajan allekirjoitus (*) / Kuluttajien allekirjoitukset (*) (vain jos lomake täytetään paperimuodossa)
— Päiväys
(*) Tarpeeton yliviivataan.